rezerwacji można dokonać korzystając z systemu rezerwacyjnego dostępnego na naszej stronie www,
klucze przekazywane są recepcji apartamenty-wroc, ul. Kurkowa 6, Wrocław,
doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia,
płatności można dokonywać gotówką (PLN, EUR, USD), kartą płatniczą/kredytową, blikiem lub przelewem,
nr konta apartamenty-wroc: 49 1140 1140 0000 5753 2400 1001 prowadzony w mBanku,
na życzenie gości wystawiamy fakturę VAT,
każdy klient zobowiązany jest wpłacić kaucję 500 zł najpóźniej w momencie zameldowania na wypadek ewentualnych zniszczeń oraz nie przestrzegania zapisów regulaminu, kaucja jest blokowana na karcie kredytowej/debetowej i zwalniana w dniu wyjazdu.
Szczegółowe zasady współpracy znajdują się w Regulaminie.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się tutaj: RODO.
Regulamin usług rozliczanych za pomocą PRZELEWY24
Operatorem apartamentów apartamenty-wroc jest firma Apartamenty-Wroc Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kurkowa 6. NIP: 8982263164, REGON 388036394, KRS0000880626.
apartamenty-wroc przyjmuje płatności za rezerwacje za pomocą systemu Przelewy24, operatorem płatności jest PayPro S.A. Po dokonaniu rezerwacji (bezzwrotnej lub zwrotnej w systemie rezerwacyjnym, telefonicznie itf), otrzymują Państwo na adres email użyty przy rezerwacji spersonalizowany link wraz z instrukcją, przy użyciu którego należy uregulować płatność za rezerwację kartą płatniczą, blikiem lub przelewem na stronie płatności zabezpieczonej protokołem SSL.
Dane dotyczące transakcji: typ, numer karty kredytowej, dat ważności, numer CVV są wprowadzone na bezpiecznej stronie szyfrowanej przy użyciu protokołu SSL. apartamenty-wroc nie przechowuje i nie przetwarza numerów kart płatniczych, a jedynie informacje o typie karty oraz 4 ostatnich cyfrach jej numeru.
Reklamacje związane z płatnością elektroniczną oraz działaniem strony internetowej należy kierować: pisemnie na adres apartamenty-wroc lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email na adres: info@apartamenty-wroc.pl. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: informacji i okoliczności przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości, wysokości roszczenia oraz danych kontaktowych składających reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez apartamenty-wroc. Ustosunkowanie się do reklamacji przez apartamenty-wroc następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, Gość zostaje obciążony zgodnie z warunkami rezerwacji – za całość rezerwacji. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji lub niepojawienia się Gościa w obiekcie opłata nie jest zwracana.
apartamenty-wroc przechowuje i przetwarza dane dotyczące płatności w celu prawidłowego świadczenia usługi i obsługi płatności.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez APARTAMENTY-WROC SP. Z O.O., KURKOWA 6, 50-210, WROCŁAW Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .